onsdag 8. juni 2016

Birkenklar (?)

Tja, hva skal jeg si til det? Hodet er klart, jeg gleder meg litt. Men forberedelsene kunne vært bedre, så jeg er jo spent på om det lille antallet langturer jeg har er tilstrekkelig.
Siste og lengste var 16. mai; den var på 19 km. Så ble det en skogstur på drøye timen lørdagen etter, og så sa hofta stopp.
Den kjennes noe bedre ut, men i kveld tok jeg en lett tur på 40 minutter, inkludert drag på 10x100 meter, og nå har den meldt seg på igjen.
Så blir spennende å se hvor lenge den holder, men å stå over - det er et ikke-tema!!




Så forventningen om pers, den er ikke tilstede. Og derfor er jeg litt mer avslappet - enn så lenge! Men alt ligger til rette for en fin tur, løypa er tørr og været er meldt passe varmt.
Og optimale forberedelser, kanskje det er for mye å drømme om....

3 dager igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar